“De mensen achter Backstage AV werken vanuit partnership met sterke merken, waardoor kwalitatieve en kennisgedreven audiovisuele oplossingen ontstaan, om zo de klant te ontzorgen en een betrouwbare en duurzame partner te zijn”, dat is en blijft onze missie. Dat verteld Richard Bredewold, eigenaar van Backstage AV.
Met Backstage AV proberen we om de drie elementen people (mensen), planet (planeet/milieu) en profit (opbrengst/winst) zo goed mogelijk te combineren op audiovisueel gebied. Samen met onze opdrachtgevers ontdekken we graag hoe we dat kunnen doen.
Een bekende spreuk van Confusius is: “Geef mij werk dat bij me past en ik hoef nooit meer te werken”. Mijn streven is dat de mensen die werken bij Backstage AV, binnen de bandbreedte van hun functies, op zoek gaan naar werk dat past bij de persoon, zijn of haar talent en interesses. Want ik ben ervan overtuigd dat als werk past bij de persoon, wij samen werken aan continuïteit, stabiele relaties en duurzame inzetbaarheid.
Veiligheid staat hoog op onze agenda. We zijn zuinig op onze mensen én op onze klanten. Daarom hebben de technische medewerkers van Backstage AV hun VCA (Veiligheids Checklist Aannemers)-certificering. Dat betekent dat onze medewerkers voldoen aan de eisen die gelden als basis voor het veilig, gezond en milieu verantwoord werken. Dat geldt bijvoorbeeld ook bij het veilig werken op hoogte.
Als audiovisueel bedrijf zijn we bekend met digitaal werken. Onze offertes en facturatie is volledig digitaal en daarmee proberen we het papiergebruik te beperken waar dit mogelijk is.
Printen is niet altijd noodzakelijk, maar als het moet dan zullen we dat bij voorkeur dubbelzijdig doen.
Misschien is het voor u logisch, maar voor ons een bewuste keuze. Sinds de bedrijfsstart van Backstage AV zijn we serieus over het scheiden van afval. Papier, plastic en staal wordt door ons gescheiden en verantwoord afgevoerd, op kantoor en op locatie. Voor komende jaren gaan we bezig met afvalreductie voor waar het in onze sfeer van invloed ligt.
Wij promoten het thuiswerken al voordat het een advies vanuit de overheid was. Producten en installaties voor videobellen zijn belangrijk in ons portfolio. Maar we weten natuurlijk wel dat zonder een wagenpark het realiseren van ons audiovisuele werk niet mogelijk is. Daarin is in 2019 de eerste 100% elektrische auto aan ons wagenpark toegevoegd. Daarmee willen we de CO2-uitstoot helpen terugdringen van wat hiermee gepaard gaat. Voor de komende 5 jaar zullen we verder onderzoeken hoe we verantwoord ons autopark vervangen of uitbreiden.